OÜ LaFiesta, registreerimisnumbriga 16334588, (edaspidi Müüja) kasutamiseks veebipoe kodulehel www.lafiesta.ee ja/või seal ostude sooritamiseks palume lugeda
ja nõustuma järgmiste Müüja poolt pakutavate veebipoe tingimustega (edaspidi Tingimused):
1. Üldsätted
1.1. Käesolevate Tingimuste kohaselt müüb OÜ LaFiesta Eestis (edaspidi Müüja) Müüja veebipoe kodulehel SARASA, Bras del Port, Mitjans, Eutiquio, Nines de postitatud kaupu.
Onill, Martiko, Lorusso, Marquez de Vizhoja, Cafe Ambrosiano, La Rustichella, Patatas Rubio, Comexi pagariäri, Gourmet Cazorla, Entrepinares, Dani, Turrones Vicente, Hacendado, Deliplus, Vitim, MediPeel, Masil, Valentina Snaks (hereinaf) Tooted).
1.2. Reeglid kehtivad õigussuhetele, mis tekivad seoses Kauba ostmisega veebipoest Ostja (edaspidi Ostja) ja ostukeskkonna (edaspidi nimetatud veebipood) omaniku vahel internetiaadressil www. .lafiesta.ee – Müüja.
Veebipoest www.lafiesta.ee Kauba ostmisega seoses tekkivaid õigussuhteid reguleerivad lisaks käesolevatele reeglitele ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüjal on õigus muuta e-poe kasutustingimusi või kaupade ja teenuste hindu.
Müüja teavitab Ostjat muudatustest veebilehel www.lafiesta.ee Tehingule kehtivad tehingu tegemise ajal kehtinud tingimused ja hinnad.
1.4. Müüja andmed: OÜ LaFiesta (registrikood 16334588), KMKR EE102644487 Eesti 74010 Paekaare tee 2, Lubja Viimsi kookon, ladu 4.
e-post info@lafiesta.ee
Kõik saidil www.lafiesta.ee olevad pildid ja tekstid on kaitstud autoriõiguse seadusega. Kõik õigused kuuluvad OÜ-le LaFiesta. Andmete kasutamine ilma loata ei ole lubatud.
2. Tellimuse esitamine ja vastuvõtmine
2.1. E-poes tellimust vormistades kinnitab Ostja, et on tutvunud valitud toote ja/või teenuse kirjeldusega ning see vastab Ostja poolt kehtestatud nõuetele ja vajadustele.
2.2. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamise hetkel täpsed tellimuse tagamiseks vajalikud isikuandmed, tellimuse kohaletoimetamise aadressi ja kontaktandmed.
Ebatäpsete andmete korral
tellimust ei saa tagada.
3. Hind ja tasumise kord
3.1. Kaupade ja teenuste hinnad veebipoes on näidatud koos maksudega, sealhulgas käibemaksuga.
Tellimuse kohaletoimetamise tasu (olemasolul) määratakse eraldi sõltuvalt
tarnekulud veebipoes.
3.2. Tellimust kinnitades nõustub ostja tasuma tegeliku hinna.
3.4. Tellimuse eest saate tasuda Eesti Vabariigi kommertspankade SEB, Luminor, COOP, Swedbank linkide ja panga maksekaardiga (Visa, MasterCard).
3.5. Väljaspool veebipoodi tasumine toimub pangaülekandega.
3.6. Müüjal puudub juurdepääs Ostja pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
4. Tooted
4.1. Veebipoes loetletud tooted on tavaliselt müüja laos või kauplustes laos.
Nende toodete saadavus ei ole garanteeritud, kuna need võivad olla eksitavad
programmide võimalikud tehnilised probleemid.
4.2. Kui Ostja esitab tellimuse, kuid selgub, et seda toodet ei ole müüja laos ja veebipood ei suuda seda tellimust täita, tagastatakse kogu ostusumma
Ostjale.
4.3. Veebipoodi www.lafiesta.ee postitatud fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad veidi erineda Toodete tegelikust välimusest.
5. Toote tellimine
5.1. Toote ostmiseks valib e-poes registreerunud ja käesolevate tingimustega nõustunud ostja e-poes soovitud toote ja lisab selle ostukorvi,
vajutades nuppu “Lisa ostukorvi”.
5.2. Tellimuse esitamiseks peab Ostja täitma järgmised sammud:
5.2.1 Peate valima toote või tooted, lisades need oma „Ostukorvi“.
5.2.2. Kui olete kõik valitud tooted ostukorvi pannud, klõpsake nuppu “Kellele
makse.”
Ostja suunatakse tellimuse lehele.
5.2.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist
Ostja kinnitab tellimuse, vajutades nuppu “Kinnita ja maksa”.
Pärast seda sammu tellimus kinnitatakse ja saadetakse müüjale.
5.2.4. Ostja tasub Kauba eest pangaülekandega.
5.2.5. Pärast Toote eest tasumist saadab veebipood Ostja poolt määratud e-posti aadressile tellimuse kinnituse.
5.3. Ostja kohustub esitama Tellimuse vormistamisel täpsed Tellimuse tagamiseks vajalikud isikuandmed, Tellimuse kohaletoimetamise aadressi ja kontaktandmed.
Ebatäpsete andmete korral ei saa Tellimust kaitsta.
5.4. Müüja ei vastuta Ostja poolt esitatud, kuid ebaõigete andmete tõttu tellimuse täitmise võimatuse ja sellest tulenevate tagajärgede eest.
5.5. Müüjal on õigus keelduda tellimuse vormistamisel, kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses, samuti tegevuste korral, mis ei vasta üldtunnustatud põhimõtetele.
6. Kohaletoimetamine
6.1. Ostjal on võimalik valida erinevate kauba kohaletoimetamise viiside vahel.
Kauba kohaletoimetamine sõltub Ostja poolt valitud postiteenusest.
6.2. Valides Omniva paki kättetoimetamise viisi, jõuab Toode Ostja poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul peale tellimuse kinnituse saatmist meiliaadressile
Ostja.
Ostjat teavitatakse paki kättetoimetamisest SMS-i teel.
parim enne kuupäev.
Pakid on avatud 24 tundi.
Kaupa hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
Pärast määratud aja möödumist saadetakse Toode veebipoodi tagasi.
Kui Ostja ei vii Toodet ülaltoodud perioodi jooksul ära, on Ostja kohustatud hüvitama Toote ümbersaatmisega seotud kulud.
6.3. Kui Ostja esitas tellimuse nädalavahetustel (reedest pärast 13.00 kuni esmaspäeva kell 09.00) või pühade ajal, hakkab 5-päevane periood kehtima esimesel tööpäeval, järgmisel
nädalavahetustel või pühadel algusega kell 09.00.
6.4 Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja ebakindlust Kauba kohaletoimetamisel.
Müüja ei kanna
vastutust Kauba kohaletoimetamise viibimise ja ebakindluse eest, kui viibimise või ebakindluse põhjuseks on Ostja poolt tellimuse täitmisel esitatud andmete ebatäpsus või ebatäpsus.
6.5. Kui Toode ei jõua Ostjani heas seisukorras ja suletud pakendis, on Ostjal kohustus teavitada veebipoodi, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@lafiesta.ee või helistades telefonil +372 55502252.
7. Telli tagastamine ja asendamine
7.1. Ostjal on õigus kasutada taganemisõigust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Tellimuse üleandmise päevast, täites taganemisõiguse kasutamise teate ja esitades selle vastavale müüjale kirjaliku kinnitusena tellimusest keeldumise kohta. Telli.
7.2. Toote tagastamiseks/asendamiseks tuleb Müüjale esitada tagastussoov 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
Tagasimaksetaotluse saab esitada järgmiselt:
7.2.1. Saates täidetud tagastuslehe koos tagastatava kaubaga Müüjale Omniva pakiautomaadi kaudu.
7.2.2. Müüjale tagastatud tooteid võetakse vastu ainult täidetud tagastusvormi või -avaldusega.
Tagastamisvormi saab e-posti teel, küsides seda aadressil info@lafiesta.ee
7.3. Tarbija peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates avalduse esitamise päevast või hetkest, mil ta kauba logistikaettevõttele üle andis nimetatud ajavahemiku jooksul.
Müüjal on õigus mitte
tagastama raha kuni lepingu eseme (Toode) kättesaamiseni või kuni Ostja esitab tõendid selle kohta, et ta on kauba tagastanud, olenevalt sellest, kumb saabub varem.
7.4. Vahetataval või tagastataval tootel ei tohi olla kahjustus- ega kulumisjälgi, Toode peab olema originaalpakendis, Tootel peavad olema kõik originaalsildid.
Kui
tagastatava kauba seisukord on halvenenud, Ostja vastutab asja kasutamisest tuleneva eseme väärtuse kadumise eest ainult juhul, kui ta kasutas asja viisil
muud kui vajalik kauba olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse kontrollimiseks.
Kauba olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse väljaselgitamiseks peab Ostja kaupu käsitsema ja
kasutage toodet ainult tavapärasel viisil.
kauplustes lubatud.
7.5. Avatud pesu, kosmeetikat ja parfüüme tagastada ei saa.
7.6. Ostja peab alati hoolikalt avama Toote pakendi ilma seda kahjustamata.
Kui pakend ei saa olla
kahjustusteta avatuna ei tohi Toodet tagastada originaalpakendis.
7.7. Kui kohaletoimetamise viisiks valiti Omniva pakiautomaat, saab Tellimust ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi kaudu, kasutades algses SMS-teates toodud tagastuskoodi. To
Juhised pakiautomaadi kaudu tagastamiseks:
https://www.omniva.ee/pakalpojum/demo/.
8. Pretensioonide esitamise kord
8.1. Müüdud kaubale kehtib võlaõigusseaduse § 218 lõikes 2 toodud pretensioonide esitamise tähtaeg.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Ostja teavitama Müüjat viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates puuduse avastamisest, saates ostja kontaktandmed, mittevastavuse täpse kirjelduse. ja defekt ning ostutšeki number aadressile info@lafiesta ee Tootel puuduste avastamisel peab Ostja viivitamatult
lõpetage toote kasutamine.
8.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Müüja võtab Ostjaga esimesel võimalusel ühendust sti, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul pretensiooni laekumise päevast arvates.
8.4. Müüja ei vastuta kahjude eest, mis on põhjustatud tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest, samuti kohaletoimetamise viibimise eest, kui selle põhjuseks on asjaolud, mis ei ole ostja kontrolli all.
Müüja ja/või temast sõltumatute vääramatu jõu tõttu.
8.5. Müüja ei hüvita Ostja poolt kantud kulusid, kui kaup ei vasta nõuetele või Kaup on defektne ega vastuta, kui: Kauba väärtus on langenud, Kaup on
kahjustatud Ostja süül, kahju tekkis mittesihipärase kasutamise tõttu, sh.
hooldusjuhiste mittejärgimise tõttu on Toote väärtus langenud looduslike
kulumine, mis on tingitud tavapärasest kasutamisest või ostutõendi puudumisest.
9. Vastutus
9.1. Müüja ja Ostja vastutavad käesolevate kasutustingimuste eiramise tagajärjel teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna eest.
9.3 Ostja kohustub kasutama veebipoe teenuseid ainult seadustele ja eeskirjadele vastavatel eesmärkidel.
10. Isikuandmete kaitse
10.1. Klientide edastatud isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seaduse nõuetega ning teiste EL ja Eesti regulatsioonide nõuetega, mis reguleerivad isikuandmete töötlemist ja kaitset.
Ostja isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel kasutab Müüja organisatsioonilisi ja tehnilisi vahendeid, et tagada isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku avaldamise, muutmise, samuti igasuguse muu ebaseadusliku töötlemise eest.
Müüja veebipoes võidakse kasutada küpsiseid.
10.2. Ostja nõustub enda registreerimisel, tellimisel ja/või veebipoe kaudu saadud isikuandmete töötlemisega tellimuse (lepingu) täitmise eesmärgil, sh.
üleandmine kolmandatele isikutele kohaletoimetamiseks, maksete töötlemiseks, ostjate andmebaaside ja statistika tegemiseks, samuti ostja krediidivõime ja maksekohustuste täitmise võime kindlakstegemiseks.
10.3. Müüjal on õigus ostja võlgnevuse ostmisel tekkinud võla olemasolu korral sissenõudmise eesmärgil anda üle kolmandatele isikutele, mis hõlmab ka õigust kasutada ostja isikuandmeid ostja võlgnevuse loomiseks. krediidiajalugu ja sisestada ostja andmed võlgade andmebaasidesse ja krediidibüroosse.
10.4. Ostja nõustub, et Müüja töötleb Ostja isikuandmeid.
10.5. Müüjale laekunud isikuandmed registreeritakse Ostjaregistris ning neid kasutatakse müügiteenuste osutamiseks ja Ostjale kauba pakkumiseks.
10.6. Müüja säilitab Ostja kontaktandmed, mille Ostja sisestas ostu sooritamisel, samuti teavet Ostja sooritatud ostude kohta.
Seda teavet peetakse konfidentsiaalseks ja seda töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
Kauba Ostjale saatmiseks vajalikud isikuandmed saadetakse kullerteenust osutavale ettevõttele.
10.7. Veebipoes registreerudes või oste sooritades nõustub Ostja saama Müüjalt kaubanduslikke teateid Ostja poolt antud e-posti aadressile ja SMS-e mobiiltelefoni numbrile, sh Müüja poolt tarnitud kaupu.
Kaubanduslike kelmusteadete vastuvõtmisest keeldumiseks saab Ostja kasutada vastavat linki veebipoe veebisaidil.
10.8. Andmeedastus Ostja ning pankade ja maksekaardikeskuste vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Tasumine toimub väljaspool kolmapäeva
veebipoes, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.
Veebipoel puudub juurdepääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele.
10.9. Isikuandmeid töötleb Eestis OÜ LaFiesta.
11. Kasutustingimused ja nende muudatused
11.1. Veebipoes registreerudes või oste sooritades nõustub Ostja veebipoe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
11.2. Ostu-müügileping Müüja ja Ostja vahel jõustub tasumisele kuuluva ostusumma laekumise hetkest Müüja arvelduskontole.
11.3. Müüjal on õigus muuta veebipoe kasutustingimusi ja muuta kaupade hindu.
Info muudatuste kohta avaldatakse veebipoe keskkonnas.
Tingimused ja hinnad kehtivad
tehingu hetk, kohaldatakse tehingule.
11.4. Müüjal on õigus keelduda tellimuse täitmisest, kui e-poes kuvati tehnilise vea tõttu Tootele vale hind.
12. Muud sätted
12.1. Ostja ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbi räägitakse.
12.2. Kui Müüja keeldub Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei nõustu Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, on Ostjal õigus esitada kaebus.
Tarbijakaebuste lahendamise komisjon tarbijakaitseteenistuse kaudu.
13. Klienditugi
13.1. Meiliaadress: info@lafiesta.ee või helistades +372 55502252.
Tugiteenus on suletud pühadel ja pühapäeviti.
13.2. Teabe vahetamiseks võtab Müüja Ostjaga ühendust, kasutades Ostja meiliaadressi, postiaadressi või telefoninumbrit.